Wednesday, August 19, 2009

Aku MEROYAN!!

Dear Bloggers...
Walaupun cerita ni cerita Sabtu lepas...
aku nak cite gak kat sini!
Apa taknye... dah a fews days ago punyer cite pun
aku masih ingat lagi
So... kene cite jugak jugak!
*
*
Last Saturday...
my other half gi hantar my car for servis kat Jln. Pudu
Dah mem besar curfew dalam spital,
kene la tuan besar yang take over duty kan?
Thank you papa :)
*
*
Sementara menunggu kete siap servis,
my other half gi breakfast kat mamak
around area tu
Ada la sorang minah salleh ni...
jalan-jalan makan angin kat Malaysia
blonde
sexy la kan
Malaysia kan panas... so dia mestila lagi 'panas' dressingnya!
cun la jugak
hidung mancung
mata biru
*
*
Started of as just a friendly chit chat
dia tanya kat KL best nak ke mana...
lepas ni dia nak ke Terengganu
then nak ke Pahang
then nak ke Melaka
before dia naik flight back to US from Singapore
Tanya what to see... what to do...
yadiayadiya.... etc
My other half layan je lah borak....
Sekali dia sound my other half
"I'm travelling alone...
a few days ago I met this British guy at Mid Valley...
we had a nice dinner and check in into a hotel.
We went around KL together for a few days.
He took off yesterday to continue his journey...
it is so not nice to travel alone...
don't you think so?"
*
*
Wah!! Waaaahhhh!!
Mengayat suami aku ko ye?
Aku blangkong dengan crutches ni kang
baru ko tau!!
Tumbuh tanduk aku mendengarnyeeee!!
Ko jangan nak jalan-jalan cari pasal pulak!!
*
*
Walaupun suami ku tak menjadi kegilaan ramai awek-awek
dan mak-mak budak cam Fahrin Ahmad
Tapi sebaya, tinggi and kaler kulit cam Fahrin harap maklum
Ecececec... nak puji gak tu
Mestilaaa!! Laki aku daaaaa.... hehehe :)
Sekadar gambar hiasan
Sila-sila jamu mata :)
*
*
Walaupun suami ku tak jutawan...
Kiranya semuanya yang sedang-sedang aje...
Nasib baiklaa time tu kebetulan pusat servis kete call...
blehla suamiku blah tanpa perlu
merah-merah muka di situ...
"Sorry blondie! That GUY is mine!!!"
*
*
Chalo darlings!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...