Friday, August 21, 2009

Apa ada pada NAMA?

Dear Bloggers...
Korang wat pe tu?
Bz kat ofis today?
Bz bz pun sempat lagi blogging ek?
Kuang.... kuang... kuang... KANTOI!!
Aku dok klik sana.... klik sini...
google itu... google ini...
biasa la kan... kalau dah MC panjang ni
apa lagi nak buat
Duduk mengadap laptop kesayangan le gamaknye!
*
*
Kalau MC tapi demam sikit-sikit aje...
leh gak le gi ngukur Pavilion ke... Mid Valley ke...
KLCC ke... Gardens ke...
paling kurang pun ngukur Jalan TAR
SHOPPING RAYA!!
Kirai-kirai duit memang best!
Sapa setuju ngan aku....
ANGKAT TANGAN!!
Hehehhe... macam ramai je
Kita serupa... cayalah!
Lagi best kalau kirai duit yang orang lain bagi kan?
Series punyer nikmat dunia :)
*
*
Uwaaaaa....
sedey sangat tahun ni tak dapat
shopping raya sakan
Apa bleh buat kan
lutut kiri ni baru nak sembuh
Tak kuasa le gamaknyer
nak bertongkat ke hulu hilir
Kang jatuh terpeleot... naya je!!
Silap-silap hari bulan...
bentan luka ni kang...
kene operate lagi sekali ke...
kene jahit lagi sekali ke...
TAK RAYA aku dibuatnye!!
Subhanallah
*
*
Pssstttt!!
Aku jumpa ni...
Wah!!
Sexy bangat nama aku...
Tapi bila aku baca 3-4 kali....
geli geleman pun ade gak
hehehehe
Haaa!!
Yang ni ala-ala Transformers
Terasa cam jadi Megan Fox lak!!
Muahahahah....
Sila jangan muntah
Saya terlebih makan painkiller
Biol sikit... ngeh ngeh ngehhh

Yang last ni pulak
nama ala-ala Monster
Mengarut tapi kreatif
Sesaja nak gelak pepagi ni...
apa salahnyer kan?
*
*
*
Kalau korang nak try...
cuba klik kat:
dari sana
korang klik la kat sebelah kanan webpage
ade nama Cyborg and Monster gak
Kalau korang nak letak kat blog pun ade HTML
Cun laaahh!!
Kalau la ni tak sempat...
over lunch nanti boleh try :)
*
*
Chalo darlings!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...