Sunday, May 17, 2009

Jom makan CUPCAKES!!

17th May 2009 - 1640H
Dear Bloggers...
Ke mana anda Ahad depan?
Balik kampung jumpa mak abah?
Gi rumah kawan coz ade kenduri kawin?
Duduk kat umah je?
Gi shopping kat KLCC?
Eh.... gi KLCC ke Ahad depan?
Series!?
OK la tu!!
Itu sudah cukup bagus :)
Nak tau kenapa?
Sebabnya... Ahad depan,
saya nak ke KLCC gak
Nak deliver a cupcakes kat customer!
Alang-alang saya dah ke sana kan...
kalau ade sesapa nak order cupcakes jugak...
boleh aje!!
Saya akan berada di KLCC
Ahad 24 Mei 2009
around 12 noon
What's the catch this time around?
Well... since I'm already baking cupcakes
for my dearest customers...
you can order even ONE cupcake
saja-saja nak rasakan...
apa salahnyer
Kalau sedap... secukup rasa...
lain kali boleh order lagi!
Tapi kalau kali ni
nak order lebih pun... OK je :)
Pretty good deal kan?
To place your order,
or if you have any enquiry,
just email me at:
Last order:
Friday 22nd May 2009
at 11pm
p/s: nanti-nanti saya update 'koleksi' cupcakes yang
saya buat on Mother's Day ek
Chalo darlings!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...