Sunday, May 24, 2009

Gaga... GORGEOUS!!!

25th May 2009, 0021H
Dear Bloggers...
Ish!!!
I just can't help it this time!
Selama ni boleh aje buat tak nampak...
boleh aje buat tak tau...
boleh aje buat bodoh....
boleh je lupakan...
nak tido ni pun teringat je...
so kene la luahkan kat blog!!
ngeh..ngeh... ngeh...
TAPI...
kali ni
TAK BOLEH!!
Tu la..
sapa suruh gatal
deliver cupcakes kat KLCC?
Thank you so much to
my dearest customers...
Anim
Zaahirah
Lim Lily
Nora
Ayu
Elok-elok bleh je deliver kat tempat lain...
Kan dah ANGAU!!
Padan muka aku!
'Gugu gaga'ing over this
GORGEOUS
PRACTICAL
EVERGREEN design
latest from
TOD's
Zip Bauletto
Tapi...
harganyer punyer le mahal
untuk saya yang dah 2 tahun
tak beli henbeg ni...
dan gaji yang secukup aje adanya...
apa-apa pun.. alhamdulillah
RM5600
erkkk....
Tercekik sekejap!
S.O.S.
ade ke insan yang bleh
tolong dapatkan
30% off?
Kot-kot le ade staff TOD's yang membaca...
hehehe :)
Suka sangat...
coz the size is just right
coz ade 3 compartments
coz semua compartment ade zip
coz handle drop just nice
coz soft full leather
coz compartment zip depan tu pun luas
coz light on the shoulder
saya ni cerewet memilih beg
itu pasal la dah lama
tak beli henbeg
Itula penangan TOD's
well... like the saying goes...
YOU CAN'T GO WRONG
WITH TOD's!!
Kene jual cupcakes banyak-banyak ni...
sila-silalah mengorder ye
Target nak beli before raya
Nak yang kaler hitam tu...
senang nak matching
Yang coklat tu ok gak...
Oh!!
Demam aku!!
Chalo darlings!!
psssttt.... tadi saya sempat gi 'test power'
kat butik CHANEL KLCC
Power apa?
Power rangers ke?
Ade la... nanti-nanti saya cite ek :)

1 comment:

N-Style Busana- *Tudung AND Others* said...

gorgeous yg purple itewww..harga pun blh tercekik kan?? hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...