Wednesday, September 15, 2010

Perutusan SYAWAL :)

Dear Bloggers...

Saya selaku penyimpan mohor besar
CHICKSTUFFS
ingin memohon ampun dan maaf di atas kelewatan mama saya
meng'update' blog sempena Syawal
ish... ish.... mama oh mama :)


Almaklum le saya banyak songeh...
*sementara masih anak tunggal...
intan payung, gunung meletup, permata hati mama...
boleh le nak berlagak diva... order itu ini...
kalau dah ada adik nanti...
kene lah beralah pulak... kan kan?
Saya nak baju raya purple macam mama dan papa juga
Maka berlari-larilah mama di bawah terik mentari Ramadhan...
mencari sepasang baju melayu purple yang sangat le cun itu!!

Taraaaaaa!!!
Happy PURPLE family :)



Dan sesungguhnya saya berasa
amat kacak, lawa dan macho...
bergaya dengan baju melayu purple ini!!



Kepada sesiapa yang nak...
bagi duit raya...
masuk meminang...
amik casting modeling...
amik casting iklan, rancangan tv etc...
sila email mama saya... hehehe :)
*bukan selalu dapat menulis kat blog mama...
so kene pantas dan tuntas merebut peluang nak glamer!!

*

*

*

Tidak terlewat kiranya saya yang mewakili mama saya
 ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri
dan
Maaf Zahir Batin
kepada semua bloggers yang beragama Islam di luar sana
Almaklum le mama saya insan biasa cuma...
kadang-kadang celotehnya agak sensitif dan pedas...
*saya pun kadang-kadang kene zassss jugak
dengan mama... hehehe
tapi saya redha aje coz mama dah bagi duit raya ummmppphhh!!!
Semoga Syawal kali ini lebih barakah daripada sebelumnya
Insya Allah :)

Permisi dulu ye!


- Salam sayang... Amirul -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...