Wednesday, March 24, 2010

ALICE di taman khayalan :)

Dear Bloggers...

Sapa dah tengok movie ni?

Angkat tangan!

Waahhh.... ramainye!!
I sempat tengok yang 3D
Hari tu Avatar tak sempat
And it has been ages since I last watched
a 3D movie kat panggung
Kalau tak silap... cite ni je kot
Yeah!!! That loooooooong rasanya
I am sooo outdated!!
Cam jakun gak le masa dapat spek 3D movie Alice tu....
Wah!! Macam spek betul beb
Dulu time Jaws... spek kertas je.... hehehe :)

*
*
*

Apa komen korang ek tentang





Personally...

I luv Queen of Hearts!!
Series suka tengok memek muka and time dia jerit
The high pitch voice... juz remind me of sumone i know
Dah le lipstick dia cam setoet je.. comel!!
Nampak cam muncung and moody 24/7
Eyeshadow plak old school habis...
the classic blue dari upper eyelid sampai bawah eyebrow...
hahahahhaha!!

Next... the Mad Hatter
I adore Johnny Depp punya acting
Series talented
Paling suka tengok dia jadi
Captain Jack Sparrow

Gi tengok Alice pun mainly sebab nak berdating di layar perak
dengan Abang Johnny... hehehe :)
Tapi... I'm kinda dissapointed this time around
I rasa macam Jack Sparrow
tukar nama, costume and make up...
then berlakon dalam Alice
Gerak geri... cara jalan... gesture....
perangai gila-gila Mad Hatter
macam fotostat Jack Sparrow
Tak de ke'eksklusifan' watak Mad Hatter laaa :(
Frust sikit tang ni

Otherwise I enjoyed the movie to bits
Character yang lain pun best...
tapi tak sebest Queen of Hearts & Mad Hatter la

Dah la dapat back seat kat tengah
Series puas hati
Kalau sesapa belum gi tengok...
sila-silalah ye!!
Pastu leh berkongsi review di sini

Chalo bloggers :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...