Monday, February 22, 2010

EXCUSE ME??!!!!

Dear Bloggers...

One fine morning kawan aku, Lily
yang single, gorgeous and HOT!
sapa nak berkenalan, boleh SMS aku... hehehe
dok sengih-sengih terserempak aku and said
"I miss YOUR husband!!"

*
*
*


You what???!!!!
Nak kene penampo Jepun ngan aku?
Pepagi ni ko jangan sesaja nak buat
panda bear ni mengamuk!!
My morning is not fine any more...
Thanks to you!

Sejak bila plak ada affair ngan suami aku ni?
Sejak bila?
SEJAK BILAAAAAA??
Begitu punya ramai lelaki dalam dunia ni...
awat suami aku tu plak yang
ko nak rindu-rindukan?

*
*
*

Sebelum sempat aku jadi

Lily kata...
"Relaxla Masyi....
aku rindu beg Gucci
aku dari London laaaa"

*
*
*
*
*

Errkk.... malu-malu


Terus jadi baby panda yang malu-malu alah...
hehehehehe

Nak gi nyorok mukalah!!

Chalo bloggers :)

*psstttt....
Sabtu 27hb Februari barang-barang dari London
sampai Malaysia kay
Diharap bersabar!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...