Showing posts with label Salvatore Ferragamo. Show all posts
Showing posts with label Salvatore Ferragamo. Show all posts

Friday, November 19, 2010

Waaaaahhhh!! FERRAGAMO in da house yo!

Dear Bloggers...

Cantik sungguh beg
SALVATORE FERRAGAMO
ni kan?



Eh! Apa hal sorok dalam dustbag... macam mana nak tengok...
Aparaaaa!!! Hehehe...

Jap... jap...

I keluarkan dari dustbag ek....


*


*


*


*


*



Alahai Pn. Masyithah ooooiiii....
kalau iyer pun, tunjuk lah bahagian depan!

Kata cantik... lagi mau sorok-sorok...

OK OK... jap jap...


*


*


*


*



Taraaaaaaa!!

Amcam?

Cun kan?
Serious... berkarisma.... berkuasa...
badan tegap... gagah perkasa!!

Very bold design!!

Kalau bawak masuk meeting room ni....
memang mata officemates tak lepas pandang!!



Lining dalam cun...
Buckle signature Ferragamo mengerlip in gold hardware...
Jahitan dengan benang berwarna kontra...

Perghhhh.... sangat cantik!!



Buckle tepi dia ala2 birkin gitu... hehehe :)

*


*


*

Further details:

Salvatore Ferragamo
Medium tote featuring
light gold double Gancio closures
from Fall/Winter 2010 Collection
Style Number: 454243


Condition:
Brand new with tag

Size: 42cm (L) x 29cm (H) x 11cm (W)
Strap : Adjustable buckle shoulder strap
Colour: Brown
Outside Material: Calfskin
Inside Material: Signature Jacquard Lining

Description:
Exterior - 1 main compartment
Interior - 1 zipper pocket
Interior - 1 handphone & 2 inside pockets

*dust bag + SF care card +
paper bag + receipt included

Retail in Malaysia:
RM6,790

Harga CHICKSTUFFS?

Haaaaa.... yang ni kene tanya kat sini ye....

Sebabnyer... I tolong my fren promo je ni...
gi kaw tim dengan Jesmin harga kaw kaw ek :)
*psssttt... Jesmin nak jual murah je tau...
dia bagitau I dalam email!

Cepat-cepat... HOT STUFF ni...
ada SATU je...
melepas nanti!!

Chalo bloggers!!



Wednesday, November 03, 2010

ANYA dan FERRAGAMO pun cun jugak kan?

Dear Bloggers...

Wah!! Hari ni pun CHICKSTUFFS tayang
HANDBAGS lagi!!!

*

*

*

ANYA HINDMARCH

The ever elegant
THREE POCKETS BAG




Telah disambar sepantas kilat oleh Adila!
Thank you dear :)

*

*

*

The gorgeous shoulder tote
*sorry tak tau nama... ada sesiapa yang sudi membantu?
100% FULL LEATHER
100% BRAND NEW
100% AUTHENTIC




Superb leather quality
Durable
Practical
Spacious

RM2200

*

*

*

How about
SALVATORE FERRAGAMO?

Booked by Ayu
Peminat tegar Ferragamo :)
Thank you Ayu!!

*

*

*

100% BRAND NEW
100% AUTHENTIC
100% FULL LEATHER
Bronze leather
Can be hand carried
Also comes with full leather 
crossbody/shoulder strap
Nak pakai ke ofis pun boleh
Nak jadikan document & 
lappy bag pun boleh
Nak jadikan weekend tote pun boleh
Pendek kata... SERBA BOLEH!!

SOLD
Thank you Neena!!

That is indeed a
VALUE BUY!!

*

*

*

To purchase... please email me at:
chitah2000@hotmail.com

Chalo darlings!!



Tuesday, June 08, 2010

FERRAGAMO untukku?

Dear Bloggers...

Wah wah!!!
Apakah yang tersimpan dalam paperbeg
merah menawan ini?


Oh.... kasut rupanyer
Kotak pun merah cun melecun jugak!!


Kasut di dalam rupa camne ek?
Nak tengok?

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
Peerrrgghhhhhh!!!

Series menawan :)


Kasut tumit tinggi hitam berkilat
power lady melangkah masuk
board meeting room
Bukan tu saja... nak pakai gi function...
gi hi tea... gi dinner pun boleh aje
Sangat le cun and devas kasut ni!!

Evergreen design
Salvatore Ferragamo 
Vara Bow Pumps
in Black Patent Leather

Milik siapakah ini?

Tuan empunya blog punyer latest rembatan ke?

Oh bukan :)

Ada blogger tersayang dah pre order!!

Selamat bergaya darling :)

*
*
*

Chalo bloggers!





Thursday, May 13, 2010

Little BLACK shoe!

Dear Bloggers....

Amcam?
Cun tak kasut ni??
Comel kan bow kat depan tu....
You can NEVER go wrong wearing a black shoe
Be it day or night...
rain or shine...
smart or casual :)

So... this is surely a 
worthwhile investment 
for a pair of shoes

Apatah lagi bila kasut tu dari
SALVATORE FERRAGAMO



Price: RM1950 at Pavilion KL

At CHICKSTUFFS...  
RM1350 sahaja :)
InsyaAllah saiz ada... kalau takde kat ROME... 
saiz itu akan didatangkan khas dari MILAN

Cepat book... melepas nanti!!

Chalo darlings!!



Saturday, April 24, 2010

Another GREAT bargain! - UPDATED

Dear Bloggers....

at CHICK STUFFS all the way from
ROME
Salvatore Ferragamo
Portatutto Leather Tote
RM2500 
Gardens Mid Valley RM3390

 
Salvatore Ferragamo
Ms. Vara Bow Leather Tote
RM3500 
Gardens Mid Valley RM4690

 
And any other
Salvatore Ferragamo
items that you have been eyeing for!
To order, please email me at:
chitah2000@hotmail.com

Chalo darlings! 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...